توانمندسازی استعدادهای جوان: جایزه ISO نسل بعدی استانداردسازان را پرورش می دهد

استعدادهای امیدوار کننده استانداردهای تانزانیا برنده جایزه نسل بعدی 2023 شدند.

از کارآموزانی که اولین قدم‌های خود را در نردبان شغلی برداشته‌اند تا رهبران آینده استانداردسازی، بهترین استعدادهای بین‌المللی جوان از سراسر جهان از طریق جایزه نسل بعدی تجلیل می‌شوند.

ستاره نوظهور امسال Neema Msemwa خود تانزانیا است. Neema یک مهندس حرفه ای ثبت شده، از زمان فارغ التحصیلی از دانشگاه دارالسلام، مدرک خود را در استانداردسازی ثبت کرده است. او با استفاده از مهارت‌های استثنایی خود برای حمایت از تلاش‌های ملی، در حال حاضر به عنوان مسئول استاندارد و دبیر کمیته فنی انرژی‌های تجدیدپذیر در اداره استاندارد تانزانیا فعالیت می‌کند.

با تشخیص اشتیاق و انرژی او، جایزه NextGen به Neema دید بین‌المللی می‌دهد و به ارتقای مشخصات او در جامعه استاندارد کمک می‌کند. او در اوایل سال 2024، تحت هدایت یک مربی اختصاصی، کار خود را به دفتر مرکزی ژنو ISO آغاز خواهد کرد.

یک رهبر آینده
تعهد Neema به حمایت از انرژی های تجدیدپذیر به توسعه استانداردهای انرژی تجدیدپذیر کمک کرده است. او از طریق تلاش‌های پایدار خود، انرژی پاک را در سرتاسر تانزانیا قابل دسترس‌تر کرده است و تأثیری ماندگار بر دستور کار پایداری کشور دارد. تعهد او به مشارکت در توسعه برنامه اقدام بهره وری انرژی تانزانیا (2020) و بررسی سیاست های مرتبط برای هدایت برنامه انرژی پایدار تانزانیا گسترش می یابد. او همچنین با مربیگری زنان فارغ التحصیل، نقشی حیاتی در توانمندسازی جوانان ایفا می کند.

Neema Msemwa گفت: “من از پذیرفتن جایزه نسل بعدی ISO برای سال 2023 بسیار هیجان زده و بسیار مفتخرم.” فرصت‌هایی مانند این برای حمایت از نوآوران جوان در رشد حرفه‌هایشان، ایجاد تفاوت در صنایع و کمک به دیدگاه‌های منحصربه‌فرد آنها به عنوان رهبران آینده بسیار مهم است.

من مشتاقانه منتظر سال آینده با ISO هستم و برای ساختن آینده ای پایدارتر برای تانزانیا و جهان تلاش می کنم.

Neema در جلسه سالانه ISO در بریزبن، استرالیا که در 18 تا 22 سپتامبر 2023 برگزار می شود، مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. مراسم اهدای جوایز به عنوان یادآوری خواهد بود که استعدادهای جوان نقشی حیاتی در شکل دادن به آینده ای درخشان برای استانداردها دارند.

همچنین ببینید

مدیریت مراقبت های بهداشتی: ارائه کیفیت به صنعت سلامت

مدیران مراقبت‌های بهداشتی امروزه خود را در خط مقدم عرصه‌ای خواستار و متحول می‌بینند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *