حفاظت از سواحل: مقابله با بحران آب و هوا

نشست سالانه ISO در بریزبن، استرالیا، در 18 تا 22 سپتامبر 2023 برگزار خواهد شد. ISO و اعضای آن به صفوف سازندگان تغییر جهان می پیوندند تا نشان دهند که چگونه استانداردهای بین المللی به مقابله با بزرگترین چالش های جهان کمک می کند. مجموعه مقالات مهمان ما که در پیش از این رویداد منتشر شده است، بینشی را در مورد موضوعات مختلفی که در طول هفته مورد بحث قرار خواهند گرفت، ارائه می دهد.

در قلب بشریت نبرد برای زنده ماندن از چالش های متعدد زندگی است. واقعیت این است که مردم و سیاره در یک دنیای ناقص همزیستی می کنند. به‌ویژه این دهه باعث شده است که این تعادل چقدر ارزشمند است. تهدید فزاینده و غیرقابل پیش بینی تغییرات آب و هوایی واضح است. جهان باید به یک تماس اضطراری جدی پاسخ دهد.

نیوئه یک بهشت مرجانی مرتفع در اقیانوس آرام است. اما جزایر بهشتی هر چقدر هم که دور باشند، از آسیب های تغییرات آب و هوایی در امان نیستند – برعکس. نیوئه طوفان های استوایی و خشکسالی را در 70 سال گذشته تجربه کرده است. این در حالی است که نیوئه تقریباً هیچ کمکی به آلودگی ناشی از این فاجعه جهانی نکرده است.

شهروندان نیوئه به رویای مشترک خود برای ایجاد کشوری زیبا، صلح آمیز و مرفه وادار شده اند. ما این کار را با تمرکز بر رابطه خود با زمین مادر، سلامت و رفاه، توسعه اقتصادی، راه حل های انرژی بهتر، ثبات سیاسی و امنیت غذایی انجام می دهیم. اما در واقعیت امروز، ما نمی توانیم بدون همکاری بین المللی به این رویا دست یابیم.

همچنین ببینید

ISO به عنوان یک شریک جدید به پلتفرم مدیریت تاثیر می پیوندد

همکاری در جهت یک سیستم شفاف تر و منسجم تر از استانداردها و راهنمایی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *