ابزارهایی برای اقتصاد جهانی در حال تغییر: استانداردها و ارزیابی انطباق

کمتر کسی می توانست پیش بینی کند که جهان در چند دهه چقدر تغییر کرده است. با گسترش قرن بیست و یکم، ما با مجموعه ای پیچیده از روندهای اجتماعی، زیست محیطی، بازار و تکنولوژی سر و کار داریم.

در مواجهه با بلاتکلیفی مداوم، چگونه کسب و کارها و دولت ها می توانند خود را تطبیق دهند و رشد کنند؟ استانداردها و ارزیابی انطباق بخشی از راه حل را در حل چالش های ترسناک امروزی ارائه می دهند.

تقریباً تمام بخش‌ها و صنایع به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تأثیر تأثیرات تغییرات آب و هوایی قرار دارند. اعلامیه لندن که در سپتامبر 2021 به تصویب رسید، تعهد ISO به اقدامات آب و هوایی را تعریف می کند. مجموعه استانداردهای ISO به سازمان ها کمک می کند تا تأثیرات تغییر آب و هوا را ارزیابی کنند و برنامه هایی را برای اقدامات مؤثر در نظر بگیرند.

اقتصاد دایره ای در قلب اقدامات اقلیمی نهفته است. الگوهای ناپایدار تولید و مصرف امروزی باعث تخریب محیط زیست، کاهش منابع و اتلاف می شود و در عین حال نابرابری ها را در بین کشورها تشدید می کند. نیاز فوری به حرکت به سمت یک مدل دایره‌ای‌تر وجود دارد که اقتصاد را حول اصول طراحی از بین بردن زباله و آلودگی، و استفاده از محصولات و مواد تا زمانی که ممکن است دوباره تعریف کند.

همچنین ببینید

مدیریت مراقبت های بهداشتی: ارائه کیفیت به صنعت سلامت

مدیران مراقبت‌های بهداشتی امروزه خود را در خط مقدم عرصه‌ای خواستار و متحول می‌بینند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *